Nie masz konta? Zarejestruj się

Materiały promocyjne

Gadżety reklamowe w roli ambasadora Twojej marki – które z nich będą hitem tego lata?

06.05.2024 12:19 | 0 komentarzy | 417 odsłon | red

Materiał promocyjny

Promocja i reklama to dwa najważniejsze elementy, o które powinny dbać wszystkie przedsiębiorstwa chcące osiągnąć sukces. Obecnie poziom konkurencji w ogromnej liczbie branż jest wyjątkowo wysoki, dlatego też sama dbałość o wysoką jakość oferowanych produktów i usług jest stanowczo niewystarczająca. Jednym z wyjątkowo skutecznych sposobów na promowanie przedsiębiorstwa jest przekazywanie zarówno potencjalnym jak i obecnym klientom oraz partnerom biznesowym gadżetów reklamowych. W poniższym artykule wskazujemy, jak gadżety reklamowe mogą sprawdzać się w roli ambasadora marki. Zapraszamy do lektury.
0
Gadżety reklamowe w roli ambasadora Twojej marki – które z nich będą hitem tego lata?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Gadżety reklamowe - jaka jest ich skuteczność?

Aby osiągnąć sukces we współczesnych realiach, nie wystarczy stawiać na wysoką jakość świadczonych usług i sprzedawanych produktów. Równie ważne są wydatki na działania promocyjne. Jednym z elementów promocji może być obdarowywanie klientów oraz partnerów biznesowych wyjątkowymi gadżetami reklamowymi.

Specjaliści są zgodni: gadżety reklamowe to najdłużej istniejąca oraz bardzo aktualna forma reklamy. Rolą takich gadżetów jest promowanie przedsiębiorstwa oraz jednoczesne kreowanie jego pozytywnego wizerunku. O tym, jak istotne są gadżety reklamowe w promowaniu firmy, jasno mówią wyniki badań.

Badanie na temat gadżetów

PIAP przeprowadziło badanie pt. "Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy" z którego wynika, że aż 83 procent polskich marketerów korzysta z gadżetów reklamowych po to, by budować pozytywny wizerunek swojej marki. Jednocześnie aż 70,73 proc. ankietowanych sposób osób odpowiadających za finasowanie działań reklamowych zadeklarowało, że uważa, iż gadżety reklamowe stanowią skuteczny sposób na promowanie przedsiębiorstwa.

Przykłady gadżetów reklamowych

Aby oferowanie gadżetów reklamowych przynosiło wymierne rezultaty, trzeba pamiętać o tym, by dobierać je w sposób staranny. Przede wszystkim, powinny one podkreślać najistotniejsze cechy, które wyróżniają konkretny podmiot.

Mianowicie: bidony reklamowe mogą świadczyć o tym, że firma stawia na pierwszym miejscu potrzeby rowerzystów, którzy lubią mieć pod ręką wszelkie potrzebne akcesoria, torba z nadrukiem podkreślać będzie proekologiczne nastawienie firmy, zaś oferowanie kubków reklamowych może stanowić sposób na pogłębianie relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Korzyści płynące z oferowania gadżetów reklamowych

Oferowanie gadżetów reklamowych klientom i partnerom biznesowym może przynieść ogromną liczbę korzyści. Przede wszystkim, przyczynia się to do poprawy relacji. Przekazanie gadżetów niejednokrotnie sprawia, że dana osoba czuje się wyjątkowo, a tym samym - jest bardziej skłonna, by kupić produkty bądź usługi oferowane przez daną firmę w przyszłości.

Gadżety reklamowe służą też do tego, by promować przedsiębiorstwo na co dzień. Jeśli gadżet spełnia oczekiwania osoby obdarowanej, z pewnością będzie używała go każdego dnia, co spowoduje, że firma zyska na tym bardzo dużo. Przekazywanie gadżetów reklamowych skutkuje też tym, iż poprawia się ogólny wizerunek przedsiębiorstwa. Najlepsze gadżety reklamowe można znaleźć na www.giftdesign.pl.

Materiał promocyjny